فناوری

تولید ماژول دوربین سه گانه آیفون های 2019 توسط ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال سپتامبر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون را معرفی می کند. برای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال سپتامبر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون را معرفی می کند. برای سال 2019 نیز در نظر دارد طی رویداد 10 سپتامبر علاوه بر آیفون های 2019، ساعت هوشمند اپل واچ، لپ تاپ مک بوک و برخی دیگر را معرفی کند.

به گزارش ETNews کره، اپل یکی از بزرگترین مشتریان LG Innotek به عنوان تولیدکننده ماژول دوربین است. از این رو این کمپانی کره ای چند صد کارمند را استخدام کرده تا بتواند پاسخگو تقاضا تولید ماژول دوربین باشد.

ظاهرا LG Innotek تعداد کارکنان خود را از 200 اعضا به 880 نفر افزایش داده است. گفته می شود این شرکت تولید ماژول دوربین سه گانه آیفون های 2019 را آغاز کرده تا برای عرضه در سپتامبر آماده شود.

گفته می شود در کنار ال جی، O-Film و Sharp نیز از تامین کنندگان ثانویه خواهند بود. با معرفی آیفون ها در 10 سپتامبر، عرضه در 20 سپتامبر انجام خواهد گرفت. اطلاعات دقیقی در کار نیست و تنها می دانیم سال جاری 3 تا 4 مدل آیفون رونمایی خواهد شد.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟