فناوری

جزئیات قیمت سرویس اپل Arcade فاش شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در بهار سال جاری سرویس استریم گیمینگ اپل Arcade را معرفی کرد. سرویسی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در بهار سال جاری سرویس استریم گیمینگ اپل Arcade را معرفی کرد. سرویسی که به افراد اجازه می دهد تا بازیهای متعددی را تجربه کنند و تنها عناوین خاصی دربرنمی‌گیرد. اخیرا گزارش شد که شرکت کوپرتینویی در حال تست سرویس اپل Arcade است و به تازگی جزئیات قیمت آن فاش شد.

شایعات قبلی نشان دادند این سرویس ماهانه هزینه 10 دلاری به دنبال دارد اما به نظر می رسد که این هزینه بسیار کمتر است. طبق گزارش 9to5mac، سرویس اپل Arcade ماهانه تنها 5 دلار هزینه دارد و بسیار گران نیست.

به گفته شرکت کوپرتینویی، اپل Arcade در هنگام راه اندازی بیش از 100 بازی را دربرمی گیرد و با قیمت 4.99 دلاری بسیار هزینه کم و مناسبی محسوب می شود. انتظار داریم اپل تاریخ راه اندازی سرویس اپل Arcade را در رویداد 10 سپتامبر معرفی آیفون 11 مشخص کند.

بنابراین باید تا تاریخ مورد اشاره منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. در رویداد مورد اشاره اپل محصولات متنوعی را معرفی خواهد کرد.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟