اخبار لوازم خانگی

رونمایی از مجموعه آشپزخانه ساب‌زیرو و ولف در اندونزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند لوازم خانگی ساب زیرو و ولف به تازگی از نمایشگاه بازسازی شده خود در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند لوازم خانگی ساب زیرو و ولف به تازگی از نمایشگاه بازسازی شده خود در مرکز طراحی جاکارتا پایتخت کشور اندونزی رونمایی کرد.

این نمایشگاه دارای یک آشپزخانه مجهز به لوازم خانگی مدرن بوده، هدف از راه اندازی این نمایشگاه فراهم کردن محیطی مناسب و با تجهیزات کامل برای مشتریان این برند است.

خانه ساب زیرو و ولف جاکارتا بازدیدکنندگان را به تجربه آنچه دوست دارند در خانه و آشپزخانه خود داشته باشند، دعوت می کند. بسیاری از معماران و طراحان داخلی می توانند با مشتریان خود به این نمایشگاه بروند و از امکانات موجود در زمینه طراحی الهام بگیرند.

ساب زیرو تولیدکننده آمریکایی یخچال فریزرهای لوکس و لوازم خانگی ولف سازنده برتر مجموعه آشپزخانه، اجاق گاز، پلوپز و غیره  هستند.

این برند برای دستیابی به طراحی منحصر به فرد تلاش خود را می کند تا مشتریان و طرفداران را از محصولات خود راضی نگه دارد.

یخچال فریزرهای ساب زیرو از فناوری ضد میکروبی استفاده کرده و از مواد غذایی به صورت طولانی مدت محافظت می کنند. همچنین یخچال مذکور قابلیت تصفیه هوای داخلی را در هر 20 دقیقه دارد و ویروس و باکتری های ناشی از موادغذایی را از بین می برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟