اخبار لوازم خانگی

کارخانه تولیدی امرسان در عراق راه اندازی شد/ سه محصول با کیفیت ایرانی در حال تولید است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی امرسان با اشاره به جزئیات کارخانه تولیدی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی امرسان با اشاره به جزئیات کارخانه تولیدی این شرکت در کشور عراق گفت : در حال حاضر سه محصول با کیفیت امرسان در این کارخانه تولید می شود و در آینده محصولات جدیدتری نیز به این سایت تولیدی اضافه خواهد شد.

دکتر فتاحی در رابطه با کارخانه تاسیس شده در عراق به خبرنگار «ال کا ایران» گفت: کارخانه تولیدی امرسان حدود یک سالی می شود که در کشور عراق راه اندازی شده و هدف این است که بتوانیم در بازار عراق، لوازم خانگی با برند ایرانی تولید کنیم.

وی افزود: ما در این کارخانه سه نوع محصول تولید می کنیم که شامل یخچال فریزرهای ایستاده در 5 مدل، فریزرهای صندوقی در 3 سایز و 2 مدل و در نهایت یخچال و فریزرهای درب شیشه‌ای می شود.

دکتر فتاحی با بیان اینکه قرار است محصولات دیگری در این کارخانه تولید شود ادامه داد: در برنامه تولیدی کارخانه امرسان در کشور عراق، تولید محصولاتی همچون لباسشویی، اجاق گاز و آبگرم‌کن برقی را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی امرسان در رابطه با ظرفیت تولید کارخانه به طور روزانه، گفت: ظرفیت یخچال فریزرها در این کارخانه 500 عدد در روز است که در حال حاضر روزانه 150 عدد تولید می شود که با توجه به فصل تابستان این ظرفیت تولید بیشتر شده است.

فتاحی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ما در سال دوم تولید هستیم انتظار می رود با رسیدن به سال سوم تولید بتوانیم با ظرفیت بسیار بیشتری تولید کنیم.

وی در پایان گفت: نیروهای مشغول به کار مانند مهندسین، ناظرین و مدیریت در کارخانه تولیدی امرسان واقع در عراق همه ایرانی بوده ولی الباقی عراقی و افغانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟