فناوری

حمل مک‌بوک پرو 15 اینچی در پروازهای سنگاپور ممنوع است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیشتر فراخوانی را برای مک بوک پروهای 15 اینچی خود صادر کرد که ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیشتر فراخوانی را برای مک بوک پروهای 15 اینچی خود صادر کرد که براساس آن این لپ تاپ را نمی توان در هواپیما حمل کرد. پس از آن که هواپیمایی های ایالات متحده ممنوعیت حمل این لپ تاپ را اعلام کرد، حال نوبت به هواپیمایی سنگاپور رسیده تا به خبر از ممنوعیت حمل لپ تاپ های مک بوک پرو دهد.

این اعلام به دنبال دستورالعمل های آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا و دولت هواپیمایی فدرال ایالات متحده انجام گرفت. SIA یا هواپیمایی سنگاپور روز یکشنبه در وب سایت خود بیانیه ای پیرامون امنیت لپ تاپ های مک بوک پرو 15 اینچی اپل صادر کرد.

یکی از دلایل فراخوانی اپل مشکل باتری لپ تاپ است که در صورت حمل هوایی ممکن است حادثه ای داشته باشد. مدل های دارای مشکل بین سال 2015 و 2017 تولید شدند و با شماره سریال می توان آنها را شناسایی کرد. برای کسب اطلاعات اینکه آیا لپ تاپ مک بوک پرو شما در فهرست موردنظر وجود دارد یا خیر با وب سایت اپل مراجعه کنید.

انتظار می رود بزودی اپل این مسئله را برطرف ساخته و راه حلی ارائه دهد.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟