اخبار لوازم خانگی

یخجیتال هوشمند امرسان با حضور وزیر صنعت رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در راستای مراسم افتتاح ۳۴ طرح ملی در هفته دولت، صنایع تولیدی لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در راستای مراسم افتتاح ۳۴ طرح ملی در هفته دولت، صنایع تولیدی لوازم خانگی امرسان میزبان وزیر صنعت و هیئت همراهشان بود تا از جدیدترین محصول خود رونمایی کند.

دکتر رحمانی پس از بازدید از کارخانه لوازم خانگی امرسان در مراسم افتتاحیه ۳۴ طرح ملی در استان تهران و به میزبانی شرکت امرسان حضور پیدا کرد. این مراسم همزمان در ۵ استان کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

طی این مراسم پس از ارائه گزارش توسط وزیر صنعت به رئیس جمهور که به صورت ویدیو کنفراس صورت گرفت، دکتر روحانی دستور راه اندازی خط تولید را صادر و از جدیدترین محصول لوزم خانگی امرسان با نام «یخجیتال» رونمایی شد.

یخجیتال در واقع یک یخچال هوشمند است که به گفته دکتر فتاحی، رئیس هیئت مدیره صنایع تولیدی امرسان، گام بزرگی در صنعت لوازم خانگی ایران در مسیر لوازم خانگی هوشمند است.

برای اولین بار در داخل کشور محصولات هوشمند آشپزخانه تولید شده است و این اتفاق مسیر خانه هوشمند در ایران را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟