فناوری

انتشار بتا نخست iOS 13.1 زودتر از iOS 13

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپل همیشه برای سیستم عامل های خود فاز بتایی در نظر می گیرد تا پیش از انتشار ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپل همیشه برای سیستم عامل های خود فاز بتایی در نظر می گیرد تا پیش از انتشار نسخه جدید نرم افزار مشکلات آن را برطرف سازد. در این بین شرکت کوپرتینویی در حالی که فاز بتا iOS 13 را در چند مرحله منتشر کرد، حال نوبت به انتشار بتا نخست iOS 13.1 رسید. البته این بتا برای توسعه دهندگان منتشر شد و پیش بینی می شود بزودی دردسترس کاربران نیز قرار گیرد.

در حال حاضر فاز بتا iOS 13 به اتمام نرسید و عجیب است که اپل تصمیم گرفته به انتشار بتا نخست iOS 13.1 بپردازد. این احتمال وجود دارد که بتا هشتم تازه منتشر شده iOS 13 آخرین نسخه باشد و بزودی شاهد انتشار نسخه نهایی خواهیم بود.

این نخستین بار است که اپل پیش از انتشار نسخه نهایی سیستم عاملی، فاز بتا نسخه بعدی را منتشر می کند. بتا نخست iOS 13.1 ویژگی های جدیدی از قبیل Shortcuts Automations، قابلیت Share ETA برای Apple Maps و برخی دیگر به iOS می افزاید

پیش بینی می شود iOS 13 همزمان با عرضه نسل جدید آیفون ها دردسترس قرار گیرد. در اخباری مرتبط نیز نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون طی رویداد 10 سپتامبر اپل رونمایی می شوند. گوشی های هوشمندی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آنها منتشر شد و حال در نزدیکی رونمایی آنها هستیم.

گفتنیست که در کنار آیفون های 11، اپل واچ سری 5 و مک بوک پرو 16 اینچی نیز معرفی می شوند. در هر صورت برای کسب اطلاعات دقیق تر باید تا 10 سپتامبر امسال منتظر ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟