اخبار لوازم خانگی

همکاری دوجانبه ایران و کره جنوبی در برگزاری نمایشگاه های فرش دستباف

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سفیر کره‌ جنوبی در بازدید از پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه بیست و هشتم، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سفیر کره‌ جنوبی در بازدید از پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه بیست و هشتم، به‌دنبال حفظ روابط تجاری با ایران و برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران در کشور کره هستیم.

یوجانگ هیان سفیر جدید کره جنوبی در دیدار با رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش ایران زیبایی های زیادی دارد اما بسیار گران است از این رو تاجران کره ای سعی کرده اند که به ابعاد کوچک فرش در تجارت خود روی بیاورند.

او در این نشست با اشاره به استقبال مردم کره از فرش ایران و همچنین شنناسانندن بیشتر این هنر به مردم کره پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در سئول را داد.

سفیر کره همچنین پیشنهاد برگزاری کارگاه ها آموزش در جهت معرفی انواع فرش و تابلو فرش های ایران را داد.

رئیس مرکز ملی فرش در این دیدار گفت: 80 درصد از افرادی که در حوزه فرش در ایران فعال هستند زنان هستند و این افتخار جامعه جهانیست که زنان پیام آور صلح و دوستی هستنند چرا که دیپلماسی فرش دستباف کار بانوان بافنده ایرانی ست.

دستپاک پیشنهاد داد: ما تمدن و فرهنگ ایران با فرش نفیس ایران به جهان هدیه می کنیم و از شما می خوانیم این کالای با ارزش در قالب واردات به کشورهای خود وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟