اخبار لوازم خانگی

پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی دستگاه‌های ال‌جی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوش مصنوعی شرکت ال‌جی با پیشرفتی چشمگیر قادر است اشکالات فنی لوازم الکترونیکی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوش مصنوعی شرکت ال‌جی با پیشرفتی چشمگیر قادر است اشکالات فنی لوازم الکترونیکی خانه را پیش از وقوع پیش‌بینی کند.

شرکت ال‌جی با ایجاد تغییراتی شگفت‌انگیز در فناوری هوش مصنوعی لوزام الکترونیکی ساخت خود این دستگاه‌ها را قادر ساخته است هرگونه مشکل و نقص فنی را پیش از بروز کامل و ایجاد اختلال در عملکرد صحیح دستگاه اعلام کند.

در اوایل سال جاری میلادی ال‌جی از ارائه سرویس جدید به مشتریان خود سخن گفته بود ولی تاکنونی جزئیاتی از آن را اعلام نشده بود. حال این شرکت با انتشار خبری در سایت رسمی خود گفت: «دستگاه‌های ال‌جی از این پس دیگر با خراب شدن صاحب خود را غافلگیر و دچار دردسر نمی‌کنند.»

پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی دستگاه‌های ال‌جی

این ویژگی عجیب دستگاه‌ها و به ویژه لوازم خانگی ال‌جی می‌تواند توجهات زیادی را به سمت این شرکت و توانایی‌های حیرت‌انگیز هوش مصنوعی دستگاه‌های ال‌جی جلب کند. با وجود پیشرفت باورنکردنی فناوری و ارتقاء کیفی بسیار بالای لوازم خانگی ساخت شرکت‌های مختلف، همچنان خراب شدن ناگهانی دستگاه‌هایی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و دیگر لوازم خانگی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات روزمره  برای اعضای خانواده است.

سرویس هوش مصنوعی جدید لوازم خانگی ال‌جی با پیش‌بینی هرگونه ایراد فنی در دستگاه و اطلاع آن به ساکنان خانه از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند. حتی لوازم خانگی ال‌جی تا حدود کمی قادر خواهند بود به تعمیر و رفع مشکل فنی خود بپردازند.  گاها  تنظیم نامناسب دستگاه و یا تغییرات بیش از حد دما در لوازمی مثل یخچال از سوی کاربران آسیب‌های جدی را به دستگاه وارد می‌کند. در این زمان هوش مصنوعی وارد عمل شده و به کاربران اخطار تغییر رفتار با دستگاه را می‌دهد.

ال‌جی در کنار افزایش توانایی‌های ارتباطی هوش مصنوعی لوازم خانگی خود با مشتریان، ویژگی‌های امنیتی آن‌ را نیز افزایش داده تا کاربران غیرمجاز نتوانند به سیستم هوشمند هیچ‌کدام از دستگاه‌ها نفوذ کنند. لوازم خانگی جدید ال‌جی در مرحله اول در اروپا و سپس در آسیا و آمریکای شمالی عرضه می‌شوند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟