اخبار لوازم خانگی

کشور نیازمند نظام مهندسی تولید فرش است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک تولید کننده و صاحب نظر عرصه فرش دستباف با اشاره به نیاز کشور به ایجاد نظام مهندسی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک تولید کننده و صاحب نظر عرصه فرش دستباف با اشاره به نیاز کشور به ایجاد نظام مهندسی تولید فرش گفت: اگر نظام مهندسی تولید فرش درکشور ایجاد شود حتی یک متر قالی روی زمین باقی نمی ماند.

استاد اکبر مهدی ئی در حاشیه بازدید رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دلیل رعایت اصول فنی و هنری تولید فرش ، در فروش این محصول هیچ مشکلی نداریم و معقتدیم که این اصول با ایجاد نظام مهندسی تولید فرش توسعه می یابد.

وی که فرش های تولیدی اش در کلکسیونها و گالری های معتبر دنیا به فروش می رسد، افزود: بنده پروپوزال ایجاد نظام مهندسی تولید فرش را نوشته ام و موضوع پیچیده ای نیست و باید مسئولان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی خواستار توجه بیشتر مجلس شورای اسلامی به موضوع نظام مهندسی تولید فرش شد و گفت: با وضعیتی که فعلا برای تولید فرش داریم راه به جایی نمی بریم مگر آن که بتوانیم از مفاهیم فنی فرش مثل طرح و رنگ به درستی دراین صنعت استفاده کنیم.

استاد مهدی ئی تاکید کرد: دنیا با همه تحریم هایش نمی تواند هیچ کاری با فرش ایران بکند و فرش ایران به قدری بزرگ است که می تواند تمام سلایق را در خود داشته باشد و همچنان رشد کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟