فناوری

بخش دوم/معرفی عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های گوشی‌هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن های گوشی های همراه با هدف های مختلفی طراحی و عرضه می شوند و هرکدام ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن های گوشی های همراه با هدف های مختلفی طراحی و عرضه می شوند و هرکدام کارایی خاصی دارند اما برخی از برنامه نویسان برنامه هایی را طراحی کرده اند که از سایر نسخه ها عجیب تر بوده و هدف از معرفی آن ها مشخص نیست. در ذیل مجموعه ای از آن ها گردآوری شده است

اپلیکیشن iShaver Pro

اپلیکیشن های گوشی های همراه به منظورهای مختلفی استفاده می شوند اما این اپلیکیشن امکان شیو کردن و زدن موها را با گوشی های همراه ممکن کرده است. کاربران با دانلود کردن این برنامه با یک دستگاه اصلاح مواجه می شوند که به کمک آن می توانند برای  اصلاح دقیق و مرتب آماده شوند!

اپلیکیشن Binky

این برنامه یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی است که برای مخالفان رسانه های اجتماعی طراحی شده است و در واقع کاربران با اشخاص حقیقی در ارتباط نیستند و کاربران به هیچ عنوان عکس فرد واقعی را لایک نمی کنند.!

برنامه جوش ها را بترکان! (Pimple Popper)

این برنامه امکان ترکاندن جوش های مجازی را برای کاربران فراهم کرده است و به علاوه، دستورالعمل هایی برای ترکاند انواع جوش سرسیاه و یا سرسفید دارد.

اپلیکیشن The Bored Little Button

این برنامه جالب از کاربران درخواست می کند که به دکمه مورد نظر ضربه نزنند که در صورت فشار دادن، گربه می میرد و مجموعه ای گرافیک های خنده دار نمایش داده می شود!

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟