اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون‌های اولد ویزیو در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ویزیو (Vizio) که بزرگترین سازنده تلویزیون در آمریکا است، از عرضه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ویزیو (Vizio) که بزرگترین سازنده تلویزیون در آمریکا است، از عرضه تلویزیون OLED خود در ماه ژانویه سال آینده در نمایشگاه CES خبر داد. ویزیو شانزدهمین برندی خواهد بود که فناوری جدید نمایشگر OLED را پذیرفته است.

کمپانی ویزیو بعد از تولید تلویزیون‌های ال ای دی که همان فناوری ال سی دی با نور زمینه متفاوت را دارند به تولید تلویزیون هایی با فناوری جدید پرداخته است که در سال 2020 به بازار عرضه می شوند.

مدتی شایعه ای مبنی بر افتتاح کارخانه جدید OLED در چین پیچیده بود که شرکت ال جی آن را رسمی کرد. گفتنی است، ال جی به همه تولیدکنندگان تلویزیون OLED پنل ارائه می دهد.

ویزیو شانزدهمین تولیدکننده ای خواهد بود که فناوری OLED را برای تلویزیون های خود پذیرفته است و سایر برندها شامل ال جی، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، توشیبا، B&O، Skyworth، گروندیگ و هایسنس می شود.

برند ویزیو به همراه سامسونگ و تی سی ال یکی از منتخب ها بوده است. این شرکت در اکثر مدل های جدید تلویزیون خود به فناوری ال سی دی متکی است اما انتقال فناوری OLED در حال انجام است. طبق گفته های سامسونگ انتقال از ال سی دی به تلویزیون های OLED آغاز شده، شرکت تی سی ال در حال توسعه فناوری نمایشگر OLED و کوانتومی به صورت ترکیبی است.

فروش جهانی تلویزیون‌های OLED در سال 2018 به 2.9 میلیون نفر رسیده و پیش بینی می شود امسال به 3.8 میلیون برسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟