فناوری

نسل جدید آیپد پرو به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال تبلت آیپد پرو خود را بروزرسانی می کند و در این بین قصد دارد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال تبلت آیپد پرو خود را بروزرسانی می کند و در این بین قصد دارد بزودی از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کند. به گزارش وب سایت The Elec کره جنوبی، تبلت آیپد پرو از دوربین عقب سه گانه بهره می برد که یکی از آنها سنسور 3بعدی بوده و می تواند به اسکن اشیا بپردازد.

گفته می شود این تبلت نسل جدید اپل در مارس 2020 معرفی خواهد شد و مدتی بعد راهی بازار می شود. پیش بینی می شود تولید انبوه قطعات این تبلت از اواخر سال 2019 آغاز خواهد شد. گزارش جدید می گوید تبلت آیپد پرو از حسگر 3 بعدی ToF بهره می برد که در بیشتر گوشی های هوشمند رده بالا نسل جدید به کار گرفته می شود.

به لطف این دوربین آیپد پرو قادر است به خوبی تصاویر AR را ایجاد کند. پیش از این گزارش شد که آیفون های 2019 با سنسور سوم ToF از راه می رسند و گویی اپل می خواهد نخست این حسگر را در آیفون و سپس سال 2020 در آیپد پرو تعبیه کند.

میزان تولید سنسور ToF در سه ماهه پایانی 2019 یا سه ماهه نخست 2020 به بیش از 50 درصد خواهد رسید. بنابراین باید شاهد استفاده از این حسگر کاربردی در محصولات بیشتری باشیم. اطلاعات بیشتری از آیپد پرو سال 2020 در دست نیست و پیش بینی می شود سال جاری نیز شاهد رونمایی آیپد بروزرسانی شده در بحث سخت افزاری باشیم.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار کافی باقی ماند.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟