فناوری

19 سپتامبر؛ تاریخ رونمایی از سری گوشی های میت 30

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی طی انتشار تیزری از رونمایی خط تولیدگوشی های پرچمدار خود با ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی طی انتشار تیزری از رونمایی خط تولیدگوشی های پرچمدار خود با عنوان میت 30 در 19 سپتامبر خبر داد. سری گوشی های هواوی میت 30 قرار است که در مونیخ آلمان توسط این غول فناوری جهان معرفی شود اما آن چه که بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد، عدم دسترسی به سرویس های گوگل در این گوشی ها است.

دولت واشنگتن به دنبال اختلاف تجاری با پکن شرکت های آمریکایی را از همکاری با هواوی منع کرده است و تمام نگاه ها متوجه این است که هواوی چگونه می خواهد جای خالی سرویس های گوگل را پر کند.

این تولید کننده چینی در حال راه اندازی پلی استور خود بوده و به دنبال توسعه سرویس نقشه برداری API است. علاوه براین، هواوی به تازگی سیستم عامل خود با عنوان هارمونی OS را رونمایی کرداگرچه سری گوشی های میت 30همچنان براساس پلتفرم اندروید در اختیار کاربران قرار می گیرند.

گوشی های پرچمدار هواوی با قابلیت های چشمگیری همچون استفاده از پردازشگر Kirin 990  در نسخه های میت 30 پرو، ماژول چهار دوربین مدور و صفحه نمایشگر “waterfall” روانه بازار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟