اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف 24 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در بخش حمیل شهرستان اسلام ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف 24 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

سردار ” علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه حمیل حین کنترل خودروهای عبوری به 7 دستگاه وانت پیکان که پشت سرهم در حال حرکت بودند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها که از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود 24 دستگاه وسیله خانگی قاچاق شامل 9 دستگاه ماشین ظرفشویی، 7 دستگاه یخچال ساید، 6 دستگاه کولرگازی و 2 دستگاه ماشین لباسشویی کشف شد.
سردار جاویدان، ارزش محموله های کشف شده را طبق نظر کارشناسان، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به انتقال هر 7 دستگاه وانت توقیفی، از دستگیری رانندگان آنها و معرفی به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس عنوان کرد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟