اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی های لوکس و پیشرفته ال جی وسامسونگ در ایفا 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی و سامسونگ، دو غول تولید کننده لوازم خانگی قرار است تا از لوکس و گران ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی و سامسونگ، دو غول تولید کننده لوازم خانگی قرار است تا از لوکس و گران قیمت ترین محصولات خود در نمایشگاه فناوری ایفا 2019 رونمایی کند.

این دو رقیب دیرینه از تاریخ 6 الی 11 سپتامبر (15 الی 20 شهریور) لوازم خانگی جدید خود را در برلین در معرض نمایش خواهند گذاشت.

شرکت های چینی به دنبال عرضه محصولات ارزان قیمت و کسب سهام بیشتر در بازارهای جهانی هستند و در حالی این دو شرکت کره ای در تلاش برای جذب مشتریان اروپایی ثروتمند برای خرید محصولات پریمیوم خود هستند.

سامسونگ قرار است که در این رویداد بزرگ از محصولاتی نظیر کمد بخار Air Dresser، جاروبدون سیم Jet و دستگاه تصفیه هوا بدون باد رونمایی کند و ال جی نیز به دنبال معرفی ماشین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی است.

سامسونگ پیش بینی می کند که سه محصول ذکر شده به دلیل قابلیت های منحربه فرد مورد توجه بازدیدکنندگان و بازارهای جهانی قرار بگیرد. یک مقام رسمی این شرکت عنوان کرد:«این سه محصول از استقبال خوبی در کره جنوبی برخوردار است و با رونمایی آن ها در ایفا 2019، به دنبال سهم بیشتر در بازار اروپا هستیم.»

کمد بخار سامسونگ در ماه های اکتبر_دسامبر روانه بازار انگلیس می شود و در سه ماهه چهارم سال جاری جایگاه خود را در بازارهای اروپا تثبیت می کند.

این برند کره ای تصور می کند با توجه به اینکه هزینه خشک شویی لباس در اروپا گران است، کمد Air Dresser گزینه مناسبی برای مشتریان اروپایی باشد.

سخنگوی این شرکت در این خصوص گفت:«براساس تحقیقات صورت گرفته، مشتریان اروپایی لباس های خود را در بیرون از خانه خشک می کنند و یا از مایع ضدعفونی کننده لباس استفاده می کنند و از آن جایی هزینه خشک کردن لباس بسیار بالا است، به نظر می رسد که این کمدهای خشک کننده مورد توجه قرار گیرد.»

علاوه براین، جاروی بی سیم جت سامسونگ از سه ماهه چهارم سال جاری در بازارهای انگلیس، هلند، بلژیک و ایتالیا عرضه خواهد شد.

این جاروی بی سیم 80 درصد از سهم بازار جاروهای کره جنوبی را به خود اختصاص داده و به نظر می رسد که 40 درصد از بازارهای اروپایی نیز به این جاروی جت اختصاص یابد.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی نیز از دیگر میهمانان این رویداد فناوری است. این لباسشویی براساس هوش مصنوعی ساخته شده و با توجه به نوع پارچه و لباس می تواند تنظیمات متناسب با آن را انتخاب کند.

موتور درایو این لباسشویی ال جی مستقیم به درام و یا لگن متصل شده و در نتیجه کاربران شاهد صدا و مصرف انرژی کمتری هستند. علاوه براین، ال جی مدعی است که این لباسشویی به نسبت نسخه های مشابه، 18 درصد کمتر به لباس های آسیب می زند.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی به 8 کشور اروپایی نظیر هلند، سوئیس و فنلاند فروخته می شود و این شرکت کره ای قصد دارد تا این محصول خود را در سال جاری به بازار 30 کشور اروپایی عرضه کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟