اخبار لوازم خانگی

رکورد در بازار لوازم خانگی سمنان کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: رکود در بازار عرضه و تقاضای این ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: رکود در بازار عرضه و تقاضای این شهرستان با توجه به تثبیت نرخ ارز و افزایش تدریجی قدرت خرید مردم نسبت به ماه های گذشته تاحدودی کاهش یافت.

علی اکبر صیاجو روز چهارشنبه  افزود: براساس پیش بینی ها قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان در ماه های آینده ۲۰ درصد کاهش می یابد که این کاهش قیمت موقتی نیست و این شرایط برای ماه های آینده هم ادامه می یابد.
وی خاطر نشان کرد: کاهش تنش سیاسی به رفع مشکلات اقتصادی در کشور دامن می زند و بخش قابل توجهی از افزایش یا کاهش قیمت در ایران متاثر از نوسان های قیمت ارز است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان اضافه کرد: رکود در بازار عرضه و تقاضای سمنان در ماه جاری نسبت به ماه های گذشته کاهش داشته است.
صیادجو تصریح کرد: به احتمال فراوان روند کاهش قیمت در بازار اقتصادی سمنان تنها مختص به بخش لوازم خانگی نیست و در دیگر واحدهای صنفی هم در ماه های آینده کاهش قیمت ها محسوس خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش احتمالی قیمت ها و افزایش تقاضا، کسب و کار در بازار شهرستان سمنان بار دیگر رونق می گیرد.
صیادجو افزود: کاهش تورم نقطه به نقطه در کشور در ماه گذشته نشانه مثبت برای تعدیل قیمت ها در بازار است که امیدواریم با کاهش تنش های سیاسی احتمالی، کاهش تورم در ماه های آینده چشمگیر شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: تورم در کشور براساس آمار در کشور نگران کننده است و در ماه های گذشته با توجه به فشارهای خارجی مشکلات اقتصادی مردم دوچندان شده است.
در شهرستان سمنان ۱۰ هزار واحد صنفی و ۲۷۰ واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟