اخبار لوازم خانگی

دستگاه AirDresser در ایفا 2019 معرفی شد/ مکش 200 واتی جاروبرقی بی‌سیم POWERStick Jet

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با کوچک‎تر شدن خانه‎ها و ساکن شدن تعداد بیشتری از خانواده‎ها در مناطق ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با کوچک‎تر شدن خانه‎ها و ساکن شدن تعداد بیشتری از خانواده‎ها در مناطق شهری، سامسونگ اکنون توجه خود را روی محصولاتی متمرکز کرده است که با سبک زندگی کنونی مصرف‎کنندگان سازگاری داشته باشند.

دستگاه AirDresser شبیه کمد لباس یا یک آیینه عمودی است که در واقع لباس‎های شما را تازه می‎کند. سامسونگ همچنین دستگاه تصفیه هوای AX9500 را به عنوان اولین نمونه مجهز به تصفیه Wind-Free رونمایی می‎کند. طراحی ماژولار این دستگاه باعث می‎شود تا بتوانید آن را در هر خانه‎ای به راحتی جا دهید و سیستم فیلتراسیون سه لایه آن هم گازهای مضر، ذرات و مواد آلرژی‌زای موجود در هوا را از محیط زندگی شما حذف می‎کند.

همچنین سامسونگ با معرفی جاروبرقی بی‌سیم POWERStick Jet نشان داد که برنامه های خوبی را در حوزه تولید لوازم خانگی دنبال می کند. بر اساس گزارشات منتشر شده مصرف کنندگان می‎توانند از قدرت مکش بی‎سابقه 200 واتی این دستگاه لذت ببرند. این دستگاه همچنین با سیستم فیلتراسیون 5 لایه HEPA و عمر باتری بالا، می تواند تا 99.999 درصد از ذرات آلوده و آلرژی‎زای محیط را جذب کرده و مانع برگشت آنها به هوای خانه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟