اخبار لوازم خانگی

نگاهی به محصولات آینده نگرانه ال جی در ایفا 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی همانند سال های گذشته در نمایشگاه ایفا 2019 حضور پیدا کرد و از جدیدترین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی همانند سال های گذشته در نمایشگاه ایفا 2019 حضور پیدا کرد و از جدیدترین تلویزیون 8K  و نیز لوازم خانگی هوشمند خود رونمایی کرد.

فناوری OLED ال جی در نوع خود قابل توجه بوده و امکان رول شدن این تلویزیون و جمع شدن آن در کابینت آشپزخانه جذابیت های آن را دو چندان کرده است.

تصور تماشای یک فیلم در یک تلویزیون 65 اینچی و یا حتی بزرگتر و سپس جمع شدن آن تنها با فشار یک دکمه برای هر شخصی جالب است.

پنل های الد ال جی نیازهای مشتریان را برآورده می کند و می تواند از آن ها در کف و یا حتی سقف های منحنی استفاده کرد.

علاوه براین، ال جی در بخش هوش مصنوعی، دستیار صوتی و شبکه 5G نیز سرمایه گذاری کرده و جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داد.

امکان اتصال تلویزیون با سایر محصولات خانگی فراهم شده و از طرفی دیگر، ربات جاروبرقی های این برند کره ای نیز میزبان آخرین تکنولوژی های روز دنیا است.

لوازم خانگی هوشمند ال جی به ویژه کمد لباس و خشک کن آن تداعی کننده ی زندگی انسان در آینده است. این کمدهای لباس مجهز به دوربین بوده ومی تواند نوع و سبک پارچه را تشخیص دهد و متناسب با آن ها مراقبت های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟