اخبار لوازم خانگی

کشف 18 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استاندار گلستان گفت: در ۵ ماه نخست سال‌جاری ۱۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استاندار گلستان گفت: در ۵ ماه نخست سال‌جاری ۱۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف شده که بیشتر لوازم خانگی بوده است.

هادی حق‌شناس ظهر امروز در ششمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اظهار داشت: در 5 ماه نخست سال‌جاری 18 میلیارد تومان کالای قاچاق که بیشتر لوازم‌خانگی بوده است، کشف شده که همه تلاش ما به همکاری دستگاه‌های اجرایی کاهش این میزان است.

وی افزود: 2 میلیون و 200 هزار راس دام سبک و سنگین در استان موجود است که تاکنون 10 درصد این تعداد پلاک‌کوبی شده‌اند و پلاک‌کوبی بقیه ادامه دارد اما هماهنگی‌های لازم برای کشتار و انتقال با ادارات کل دامپزشکی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها و جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

استاندار گلستان در خصوص پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌ها با حداقل بیمه توسط پلیس صورت می‌گیرد.

حق شناس یادآور شد: اقدامات ما نباید به گونه ای باشد که موجب آزار مردم شود چراکه هدف قانون‌گذار نفع مردم و منفعت عمومی جامعه است.

دشتیان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده جایگاه گلستان از رتبه 26 در سال 96 به رتبه 5 در حال حاضر ارتقاء یافته و میزان کشفیات کالای قاچاق در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد داشته است./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟