اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان اسدآباد در ماه های اخیر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تشکیل اکیپ های مجرب از پلیس آگاهی و کلانتری و انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۵ سارق حرفه ای منزل حین سرقت در یکی از شهرک های شهرستان اسدآباد با یک دستگاه پژو نقره ای رنگ دستگیر و در بازرسی از داخل این خودرو تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.
سرهنگ یاری بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، به سرقت ۶ فقره سرقت منزل در شهرستان اسدآباد اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۳ دستگاه ظرف شویی و یخچال فریزر خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان اسدآباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت پراید مشکوک و آنها را برای بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرها ، ۲ دستگاه ظرف شویی و یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو خارجی و قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با تشکر از مشارکت شهروندان در تأمین نظم و امنیت گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟