اخبار لوازم خانگی

مهمترین لوازم خانگی های حاضر در ایفا 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری با سرعت قابل توجهی به سمت جلو حرکت می کند و استفاده از لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری با سرعت قابل توجهی به سمت جلو حرکت می کند و استفاده از لوازم خانگی هوشمند به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

نمایشگاه ایفا 2019 برگزار شد و بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و فناوری تنها راضی به ارتقای محصولات جدید خود شدند.

بوش از جمله برندهایی بود که با معرفی محصولات هوشمند خود در ایفا 2019 توجه بسیاری را جلب کرد. یخچال فریزرهای مدل  KAD92HBFPو KGN39HIEPبا اپلیکیشن هوم کانکت و قابلیت های هوش مصنوعی برای شناسایی موادغذایی در این رویداد به معرض نمایش گذاشته شدند.

اگرچه استفاده از دوربین در یخچال فریزر فناوری جدیدی نیست اما اضافه شدن به خط تولید Vario Style برای مشتریان بوش در اروپا قابل توجه است.

شرکت بکو نیز از فناوری جدید خود با عنوان Harvest Fresh رونمایی کرد که علاوه براین، یخچال فریزرهای آن مجهز به فناوری نور آبی بوده و مواد غذایی تا 50 درصد سالم و تازه تر در یخچال فریزر باقی می مانند که در واقع نگهداری طولانی تر میوه و سبزیجات از اسراف آن ها جلوگیری می کند.

شرکت سامسونگ در جریان این رویداد از یخچال فریزرهای سفارشی خود رونمایی کرد. معرفی سری یخچال‌های قابل تنظیم BESPOKE و توسعه سهم سامسونگ در دستگاه‌های 5G و گوشی‌های هوشمند گلکسی A90 5G و فولد5G  حاکی از تمرکز این شرکت کره ای بر نوآوری و لوازم متصل است.

لوازم خانگی هوشمند و تلویزیون 8K ال جی نیز از حاضرین ایفا 2019 بودند که در واقع تداعی کننده ی زندگی انسان در آینده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟