اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق در قم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریالی لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریالی لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق در قم خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کشنده بونکر سیمان حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان مأموران به محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده خودرو مذکور، آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: راننده در مواجهه با مأموران اذعان داشت بونکر خالی بوده و جهت تعمیر عازم شهرستان ورامین است، بنابراین خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: سپس در بررسی صورت گرفته مشخص شد دریچه انتهای بونکر دارای پیچ و مهره‌های غیر متعارف و دست‌ساز بوده که پس از باز کردن آن، حمل کالای قاچاق محرز شد و با تخلیه کالا ۱۲۵ دستگاه جاروبرقی بوش آلمان، ۲۰ عدد صندلی فلزی، ۷۹۵ کارتن ۱۵۲ ستی قاشق و چنگال کشف و نمونه کالا برای ارزش‌گذاری به گمرک ارسال که پس از کارشناسی ارزش محموله را ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار آقاخانی افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟