فناوری

معرفی اپل آیفون SE 2 در سه ماهه نخست 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در رویداد 10 سپتامبر سه گانه آیفون 11 را با طراحی متحول شده و مشخصات ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در رویداد 10 سپتامبر سه گانه آیفون 11 را با طراحی متحول شده و مشخصات سخت افزاری بهبودیافته رونمایی کرده است. حال به گزارش وب سایت CnBeta، این برند کوپرتینویی در نظر دارد بزودی جانشین آیفون SE را به عنوان اسمارتفون اقتصادی رونمایی کند.

گفته می شود این اسمارتفون آیفون SE 2 نام داشته و نسل اول آن در سال 2016 با قیمت 399 دلار معرفی و عرضه شد. گوشی هوشمندی که شباهتی به آیفون 5 داشته و از ویژگی و سخت افزار بهتری بهره می برد.

گزارش جدید به عرضه آیفون SE 2 با صفحه نمایش 5 اینچی اشاره می کند و همچنان باید آن را مدلی شبیه به نسل قبلی دانست. البته این گوشی هوشمند تقریبا 4.7 اینچ است و دقیق 5 اینچی نیست. بنابراین باید آن را یک گوشی هوشمند کوچک و کاربردی بیان کرد.

اگر رندرهای پیشین صحت داشته باشد، آیفون SE 2 شبیه به آیفون 8 است و قرار نیست طراحی نسل جدید آیفون های 11 برای آن در نظر گرفته شود. گفته می شود این اسمارتفون در اوایل سال 2020 با پردازنده A13 معرفی خواهد شد. در حال حاضر آیفون 11 گوشی هوشمند اقتصادی اپل بوده که با قیمت 699 دلار و مشخصاتی خیره کننده به فروش می رسد.

جزئیات دقیقی از آیفون SE 2 در دست نیست و تنها گفته شده گوشی هوشمند با قیمت ناچیز در اوایل سال 2020 از راه می رسد. پیش بینی می شود همچون همیشه در مارس سال 2020 اپل به معرفی این دیوایس بپردازد. در هر صورت جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

AddThis

نظر شما چیست؟