اخبار لوازم خانگی

مبارزه با لوازم‌خانگی بی‌کیفیت و خطرناک در بازار مراکش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دولت مراکش از مبارزه با بازار لوازم خانگی بی کیفیت، ارزان و پرخطر که منجر ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دولت مراکش از مبارزه با بازار لوازم خانگی بی کیفیت، ارزان و پرخطر که منجر به حوادثی غم انگیز برای خانوارهای مراکشی شد، خبر داد.

دولت برای پاسخگویی به میزان بالای حوادث خانگی ناشی از لوازم الکتریکی و محصولات مرتبط در خانوارهای مراکشی عزم خود را برای مهار محصولات بی کیفیت، ارزان و پرخطر جزم کرده است.

لوازم الکترونیکی و خانگی بی کیفیت، ارزان موجود در بازار مراکش زندگی خانواده های مراکشی به خصوص خانواده های کم درآمد را به خطر انداخته است.

به گفته دولت مراکش به زودی با بازار لوازم خانگی و الکترونیکی بی کیفیت و ارزان برخورد می شود. همچنین برای خانواده هایی که توسط این لوازم مورد آسیب قرار گرفته اند یک اردوگاه برای ایمن نگه داشتن این افراد در نظر گرفته شده است.

همچنین محصولات باکیفیت و ایمن در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت و هدف دولت جلوگیری از فروش محصولات بی کیفیت است.

این بخشی از تصمیم دولت برای اجرای موثر برنامه ملی کنترل کیفیت بوده که در اوایل سال 2019 آغاز شده است و از زمان شروع این برنامه نتایج موثری را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟