اخبار لوازم خانگی

عرضه نخستین تلویزیون اندرویدی شارپ در اواخر سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت باسابقه شارپ برای نخستین بار از تلویزیون اندرویدی خود در ایفا 2019 ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت باسابقه شارپ برای نخستین بار از تلویزیون اندرویدی خود در ایفا 2019 رونمایی کرد و حالا قرار است که این  تلویزیون اواخر سال آینده در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

شارپ در لیست نخستین شرکای تلویزیون های اندرویدی قرار داشت اما به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به فروش  برند تلویزیون شارپ شد و در حال حاضر کنترل این برند در اروپا را پس گرفته و در شراکت با UMC از بیشترین سهم برخوردار است.

این برند قدیمی هم اکنون با انرژی مضاعف به بازار اروپا ورود کرده و به دنبال عرضه نخستین تلویزیون اندرویدی خود براساس گوگل اسیستنت و کروم کست است.

این تلویزیون ال سی دی با پشتیبانی از رزولوشن 4K و قیمتی مقرون به صرفه در دو سری BL و BN در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هر دو سری از دالبی اتمس و دالبی ویژن پشتیبانی می کنند و مجهز به اسپیکرهای هارمن کاردن هستند. در حال حاضر برند شارپ در آمریکا تحت کنترل شرکت هایسنس قرار دارد که شارپ/فاکسکان طی ماه های گذشته امتیاز خود در آمریکا را خریداری کرد اما جزییات این برنامه منتشر نشده و باید تا نمایشگاه CES منتظر ماند.

تلویزیون 40 و 65 اینچی سری BL شارپ در سه ماهه چهارم سال جاری  به ترتیب با ارزش 399 و 749 یورو به بازار اروپا عرضه خواهد شد و سری BN 65 اینچی در سه ماهه اول سال 2020 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟