اخبار لوازم خانگی

مدیرعامل ال جی دیسپلی تغییر کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی مدیرعامل خود را به دلیل کاهش سود فروش ال سی دی و پنل های OLED ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی مدیرعامل خود را به دلیل کاهش سود فروش ال سی دی و پنل های OLED تغییر داد. براساس بیانیه ال جی دیسپلی، نام جئونگ هو یانگ در جلسه هیئت مدیره ی روز دوشنبه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت تایید شد.

مدیرعامل فعلی و معاون وی مسئولیت کاهش سود اخیر ال جی دیسپلی را برعهده گرفته اند و در هفته گذشته برای استعفای از سمت خود ابزار تمایل کردند.

ال جی دیسپلی در سال های گذشته سود خوبی برای گروه ال جی به ارمغان می آورد اما از سال 2018 و با افزایش رقابت در بازار پنل های ال سی دی و OLED، این شرکت با مشکلات زیادی مواجه شد.

ال سی دی های ال جی دیسپلی در رقابت شدید با نسخه های شرکت چینی BOE قرار دارد و از طرفی دیگر صفحه نمایشگرهای بزرگ OLED در مقایسه با تلویزیون های QLED سامسونگ از  کاهش فروش کمتری برخوردار هستند.

ال جی دیسپلی به دلیل روند کند فروش تلویزیون های OLED، سود عملیاتی خود را در سه ماهه دوم سال جاری نصف کرد.

اگرچه ال جی به دنبال افزایش ظرفیت تولید کارخانه های خود در کره جنوبی و چین بوده و قصد دارد تا به منظور جبران این روند نزولی، 10 میلیون پنل بزرگ تا سال 2022 به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟