اخبار لوازم خانگی

یک کارخانه لوازم خانگی طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، اعلام کرد با هوشیاری ماموران ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، اعلام کرد با هوشیاری ماموران آتش‌نشانی شیراز آتش کارخانه لوازم خانگی در فسا به سرعت خاموش شد و جلوی وارد آمدن خسارت زیاد به این کارخانه گرفته شد.

آتش‌نشانان شیراز پس از ساعت ها تلاش بالاخره موفق به مهار آتش‌ کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه شدند.

با تلاش همه جانبه نیروهای آتش‌نشانی شیراز آتش سوزی کارخانه بزرگ تجهیزات آشپزخانه در حوالی پلیس راه شیراز فسا مهار و خاموش شد.

ساعت 15:54 روز گذشته در پی اطلاع‌رسانی کارگران یک کارخانه بزرگ تولید تجهیزات آشپزخانه مبنی بر آتش‌سوزی گسترده و احتمال سرایت آن به دیگر قسمت‌های کارخانه بویژه انبار کارتن، ستاد فرماندهی آتشنشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 13، 17و 18 به همراه تانکرهای آب‌رسان و دستگاه تنفسی را به محل وقوع آتش‌سوزی در بلوار خلیج فارس بعد از پلیس راه شیراز فسا اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: محل حادثه سوله‌ای بزرگ با کاربری تولید تجهیزات آشپزخانه بود که به علت نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های حریق به سرعت در حال گسترش بود.

محمد هادی قانع افزود: شعله‌های آتش به قدری بود که دود ناشی از آن از کیلومترها دورتر دیده می‌شد و شعله‌های سرکش آتش با توجه به وجود موادقابل اشتعال فراوان در این مکان، هر لحظه در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود انباری بزرگ کارتن در کارخانه و احتمال سرایت شعله‌های آتش به این انبار و وقوع حادثه‌ای خطرناک، آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع برق کارخانه و کشیدن لوله‌های آبدهی از چند جهت، خود را به داخل کارخانه رسانده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان سرانجام با تلاش همه جانبه خود در یک عملیات نفسگیر، موفق شدند شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند.خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و از بروز خسارت مالی زیاد نیز جلوگیری به عمل آمد. با خاموش شدن کامل این آتش‌سوزی و نیز لکه‌گیری آن، نیروهای آتش‌نشانی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟