فناوری

احتمال معرفی آیپد پرو با دوربین سنجش سه بعدی ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قرار است تا مدل جدیدی از آیپد پرو ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قرار است تا مدل جدیدی از آیپد پرو را در اکتبر سال 2019 معرفی کند اما اطلاعات دیگری منتشر شده که نشان می دهد نسل جدید آیپد پرو در سال 2020 رونمایی خواهد شد و شرکت ال جی برای این محصول اپل دوربین سنجش سه بعدی تولید خواهد کرد.

اطلاعاتی در خصوص بخش سخت افزاری این سری از آیپدهای اپل طی این گزارش منتشر نشده اما به نظر می رسد که دوربین های آن ها با تغییرات اساسی همراه خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که این سری از محصولات اپل همانند آیفون 11 و آیفون 11 پرو مجهز به دوربین سه گانه هستند.

شرکت اپل برای تامین دوربین های سه بعدی ToF با ال جی قراردادبسته است. دوربین TOF می‌تواند برای سنجش 3 بعدی محیط قبل از لنزهای گوشی مورد استفاده واقع شود و داده‌های گردآوری شده به‌صورت لحظه‌ای را در اپلیکیشن‌های واقعیت‌افزوده یا واقعیت‌مجازی وارد نماید.

آیفون های جدید اپل طی روزهای اخیر معرفی شدند که در پنل جلویی آیفون 11 دوربین سلفی TrueDepth از نوع مدت‌پرواز سه‌بعدی (3D ToF) را شاهد بودیم. سنسور زمان پرواز (ToF) قابلیت های واقعیت افزوده و کیفیت  تصاویر پرتره را به سطح جدیدی می رساند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟