اخبار لوازم خانگی

خشکشویی در منزل با کمد استایلر ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از عرضه یک کمد مراقبت از لباس متفاوت، نوین و هوشمندانه با عنوان ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از عرضه یک کمد مراقبت از لباس متفاوت، نوین و هوشمندانه با عنوان ال جی استایلر در بازار استرالیا خبر داد. این کمد به عبارتی البسه را تازه نگه می دارد و از چین و چروک آن ها می کاهد.

ال جی قصد دارد برای کاربران خود لوازم خانگی نوآورانه تهیه کند و محصولات جدید به مشتریان خود ارائه دهد، مانند دستگاه ال جی استایلر که با استفاده از فناوری های نوین زندگی راحتی را می سازد. قیمت در نظر گرفته شده برای فروش این محصول ال جی 3.299 دلار خواهد بود.

این استایلر با تولید بخار به کمک فناوری TrueSteam  بو و باکتری را از لباس‌ها می‌زداید. همچنین این کمد قابلیت خشک ‌کردن ملایم لباس و پارچه را با دمای کم و در زمانی کوتاه‌، بدون آسیب‌رساندن به آن‌ها دارد. این دستگاه دارای قابلیت رفع باکتری‌ها تا 99.9 درصد است.

ال جی استایلر برای مواردی از قبیل لباس هایی مانند جلیقه، کاپشن، شلوار و لباس ورزشی طراحی شده که نمی تون به راحتی در خشک کن ها شستشو داد. همچنین با استفاده از روش خشک کردن با دمای کم به تدریج رطوبت موجود در پارچه را کاهش می دهد.

حداکثر چهار عدد پوشاک می توانند به طور همزمان در استایلر باشند و فقط 20 دقیقه طول می کشد تا چرخه تازه سازی البسه تکمیل شود.

دستگاه استایلر ال جی توسط بنیاد آلرژن بریتانیا تایید شده و به دلیل کاهش باکتری و گرد و غبار مورد آزمایش قرار گرفته است.

Smart Diagnosis و SmartThinQ به کاربران این امکان را می دهند استایلر را توسط گوگل اسیستنت کنترل کنند. ظاهر این کمد بسیار مدرن و شیک بوده و به راحتی با دکور اتاق خواب یا اتاق شستشوی لباس ترکیب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟