اخبار لوازم خانگی

توزیع یکصد سری جهیزیه و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی در مناطق سیل زده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکصد سری جهیزیه و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی در مناطق سیل زده خوزستان توزیع شد. معاون ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکصد سری جهیزیه و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی در مناطق سیل زده خوزستان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه آیین اهدای یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق سیل زده و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی در مجتمع فجر اهواز گفت: یکصد سری جهیزیه، ۲۰۰ قلم لوازم خانگی و یک هزار و ۳۵۰ قلم کیف و کفش و نوشت افزار توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان به مردم مناطق سیل زدگان خوزستان اهداء شد.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی اظهار داشت: برنامه های مختلف حمایتی برای محرومیت زدایی همواره یکی از اولویت های سپاه ولیعصر استان بوده و یکصد سری جهیزیه به همراه ۲۰۰ قلم کالای خانگی و تعدادی کیف و کفش و نوشت افزار بین مناطق سیل زده استان توزیع شد.
وی تصریح کرد: در مناطق سیل زده استان مشکلات فراوانی در زمینه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی وجود دارد که سپاه استان در تلاش است تا این مشکلات را به حداقل برساند./صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟