اخبار لوازم خانگی

سرمایه گذاری عظیم سامسونگ دیسپلی در تاسیسات LCD

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ دیسپلی از سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری (13 ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ دیسپلی از سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری (13 تریلیون ون) به منظور  تولید صفحه نمایشگر های پیشرفته تر در کارخانه پنل های ال سی دی کره جنوبی خبر داد.

سامسونگ دیسپلی یکی از شرکت های تحت مالکیت گروه بزرگ سامسونگ بوده و به علاوه وظیفه تامین پنل های اپل را نیز برعهده دارد. سخنگوی سامسونگ دیسپلی که دو تاسیسات پنل LCD را در کره و چین اداره می کند، تا کنون به برنامه های سرمایه گذاری سامسونگ در آینده اشاره نکرده است.

این غول فناوری کره جنوبی با مشکلاتی نظیر کاهش تقاضای پنل های LCD برای تلویزیون و گوشی های همراه، رقابت با برندهای چینی و تمایل خرید مشتریان به تلویزیون های OLED دست و پنجه نرم می کند.

سامسونگ در ماه آگوست اعلام کرد که به دلیل کاهش تقاضای برای پنل های ال سی دی قصد دارد تا یکی از خطوط تولید خود را تعلیق کند.

سامسونگ الکترونیک پیش از این اعلام کرده بود که در ماه های آوریل-جون حدود 500 میلیارد ون در بخش صفحه نمایشگر سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟