اخبار لوازم خانگی

نمایش نسخه لاکچری تلویزیون وال سامسونگ در هفته مد پاریس

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با حضور در دو رخداد تجاری هفته مد پاریس و نمایشگاه قایق‌های تفریحی ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با حضور در دو رخداد تجاری هفته مد پاریس و نمایشگاه قایق‌های تفریحی موناکو، نسخه لاکچری تلویزیون وال خود را به نمایش عموم خواهد گذاشت. در این دو رخداد برترین برندهای لوکس دنیا حضور خواهند داشت و به این ترتیب بهترین فرصت برای نمایش جدیدترین فناوری‎های سامسونگ در حوزه تلویزیون خواهد بود زیرا این برندها تعیین کننده روندهای فرهنگی و نوآوری‎های طراحی، مد، سبک زندگی و غیره هستند.

روز 23 سپتامبر نسخه لاکچری تلویزیون وال سامسونگ به عنوان بخشی از نمایشگاه Trunk Show متعلق به برند لوکس Colombo Via Della Spiga ایتالیا به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه در هتل پنج ستاره ریتز پاریس، یکی از برترین هتل‎های لوکس جهان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با اولین روز آغاز هفته مد پاریس همزمان بوده و در آن کلکسیونی از محصولات برند کولومبو با پوست کروکودیل به نمایش درخواهد آمد.

نسخه لاکچری تلویزیون وال سامسونگ که در حال حاضر در تعدادی از مراکز خرید مجلل انگلستان نصب شده است، از روز 25 سپتامبر و در قالب نمایشگاهی مشترک با شرکت مدیریت فناوری باند در نمایشگاه قایق‌های تفریحی موناکو نیز به نمایش درخواهد آمد. تعدادی از برترین تولیدکنندگان، طراحان و فروشندگان لوکس‎ترین قایق‎های تفریحی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سئوگ‎گی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «نسخه لاکچری تلویزیون وال جدیدترین محصول همگام با روندهای روز فناوری و طراحی است. این نمایشگر برای سبک زندگی لوکس طراحی شده و بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال داشتن منحصربه‌فردترین و برترین تجربه بصری در فضای‎های داخلی هستند، از خانه‎های مجلل تا قایق‎های تفریحی بسیار لوکس. این تلویزیون با تمامی محصولات موجود در بازار بسیار متفاوت است».

نسخه لاکچری تلویزیون وال حاصل استفاده از فناوری MicroLEDهای ماژولار سامسونگ است که می‎توان آنها را با هر اندازه و نسبت تصویر، تولید کرده و به زیباترین شکل ممکن در هر فضایی استفاده کرد.

نقطه تمایز این نمایشگر چیزی فراتر از کیفیت تصویر عالی است و در واقع سطح و شکل تلفیق فناوری با محیط و افزایش زیبایی با استفاده از فناوری را یک پله ارتقا می‎دهد. تلویزیون وال با ترکیب برترین سیستم‎های صوتی و اتوماسیون، به شکلی طراحی شده که هرگز نیاز به خاموش شدن نداشته باشد. این نمایشگر در حالت بدون استفاده، به پرده‎ای دیجیتالی تبدیل شده و هر تصویر مورد علاقه مالک آن را نمایش می‎دهد. حالت Ambient در این تلویزیون مجموعه‎ای بزرگ از آثار هنری، نقاشی، عکس و ویدیو را شامل می‎شود که متناسب با شرایط محیط قابل نمایش خواهد بود.

نسخه لاکچری وال در اندازه‎ها و نسبت تصویرهای متفاوت از 73 اینچ با کیفیت تصویر 2K، 146 اینچ با کیفیت 4K و 292 اینچ با کیفیت تصویر 8K قابل تولید است. این تلویزیون با ضخامت 30 میلی‎متری خود طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه‎ای دارد که به شکلی بسیار زیبا با فضای داخلی و دکوراسیون خانه شما قابل تلفیق خواهد بود.

برای هر محتوایی از ورزش، فیلم، کنسرت زنده و هر برنامه سرگرمی دیگری، تلویزیون لاکچری وال بهترین تجربه فراگیر تصویری را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. این تلویزیون مجهز به پردازنده کوانتومی، موتور ارتقای تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، HDR10+، حداکثر روشنایی 2000 نیت و نرخ بروزرسانی 120 هرتز است که تصویری بسیار زیبا و فوق العاده در اختیار شما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟