اخبار لوازم خانگی

کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و سیگار در شهرستان کنگاور خبر داد.

 سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی وانت که پشت سر یکدیگر در حال حرکت بوده مشکوک و آنها را توقیف کردند.
وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودروها، پنج دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی و ظرفشویی و همچنین ۷۶۲ هزار نخ سیگار و ۱۲ باکس توتون قاچاق کشف شد.
سردار جاویدان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به انتقال خودروهای توقیفی به پارکینگ، از دستگیری سه متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد رشد کشفیات در حوزه قاچاق بوده ایم./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟