اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی و پارچه، عمده ترین کالاهای قاچاق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات لرستان از ورود بیش از 4 هزار و 500 پرونده تخلف کالا و خدمات به این ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات لرستان از ورود بیش از 4 هزار و 500 پرونده تخلف کالا و خدمات به این مجموعه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

بهرام براری، با اشاره به انجام طرح پایش محرم در بازار لرستان، اظهار کرد: این طرح به منظور بازرسی از نحوه توزیع و فروش کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ماه محرم توسط اکیپ های مشترک تعزیرات با دیگر دستگاه های نظارتی انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: روزهای اخیر رصد کاملی نیز از بازار ویژه بازگشایی مدارس داشتیم، به نحوی که تاکنون 30 پرونده تخلف در این زمینه شکل گرفته است، ضمن اینکه تا 10 مهر این بازرسی از مراکز عرضه ویژه مدارس همچنان ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات لرستان از ورود بیش از 4 هزار و 500 پرونده تخلف کالا و خدمات به این مجموعه از ابتدای سال تاکنون خبر و ادامه داد: همچنین هزار و 370 پرونده قاچاق و 311 پرونده تخلف بهداشتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و برای آن ها حکم صادر شده است.
براری بیان داشت: بیشترین پرونده های قاچاق شکل گرفته در استان مربوط به 2 حوزه لوازم خانگی و پارچه بوده است.
وی با بیان اینکه گشت های تعزیراتی در طول شبانه روز در حال رصد بازار هستند، افزود: اگرچه تعزیرات دستگاهی اجرایی است، با این وجود به صورت فعال با دیگر دستگاه های نظارتی همچون نیروی انتظامی و سازمان صمت همکاری دارد./فارس نیوز

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟