فناوری

رندر آیفون 12 منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل چند روزی می شود که نسل جدید آیفون را تحت عنوان سری آیفون 11 معرفی و ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل چند روزی می شود که نسل جدید آیفون را تحت عنوان سری آیفون 11 معرفی و عرضه کرد. در حالی که هنوز از عرضه این دیوایس مدت زمان طولانی نگذشته، اما به تازگی طرح رندر نسل بعدی آیفون موسوم به آیفون 12 منتشر شد.

براساس تصویر انتشاریافته، اگر اپل به این سبک طراحی روی آورد باید شاهد حذف ناچ نمایشگر آیفون 12 باشیم که به اسمارتفون جذاب تری تبدیل خواهد شد. گویی این شرکت می خواهد سنسورهای فیس آیدی، دوربین و برخی دیگر را در حاشیه بسیار باریک نمایشگر جای دهد و بسیار ریزر خواهند بود.

اما در قسمت پایین تغییری وجود نخواهد داشت و بزرگترین تغییر حذف ناچ بزرگی است که از آیفون 10 بدون تغییر باقی ماند. پیش بینی می شود اپل در سال های آینده این سبک طراحی را که در حال حاضر بیشتر تلفن های هوشمند اندرویدی از آن برخوردار هستند، به کار گیرد.

جزئیات دقیق درباره آیفون 12 در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. انتظار می رود در سال 2020 شاهد معرفی آیفون SE 2 هم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟