اخبار لوازم خانگی

کشف دو میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از کشف دو میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از کشف دو میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در بروجرد خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران پلیس آگاهی بروجرد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی در محور خرم آباد- بروجرد یک کامیون بنز را متوقف و در بازرسی از آن 16 دستگاه ماشین لباسشویی و 12 کولر گازی قاچاق کشف کردند.
وی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.
مهدیان نسب با اشاره به زیان اقتصادی فعالیت های غیرمجاز و ورود کالاهای قاچاق به کشور، تصریح کرد: گسترش قاچاق باعث می شود بسیاری از واحدهای تولیدیدر داخل کشور دچار آسیب شوند و این امر باعث ضربه به اشتغال جوانان و افزایش بیکاری در جامعه خواهد شد چرا که این موضوع رابطه ای مستقیم با افزایش نرخ وقوع جرم و افزایش بزه در جامعه خواهد داشت./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟