فناوری

900 میلیون سیستم مجهز به ویندوز 10 در جهان وجود دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بدون شک ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دسکتاپی محسوب شده که ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بدون شک ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دسکتاپی محسوب شده که توانسته طرفداران بسیاری کسب کند. طبق توییت یوسف مهدی یکی از مدیران مایکروسافت، در حال حاضر 900 میلیون دستگاه ویندوز 10 در سطح جهان وجود دارد.

به گفته مهدی طی 12 ماه گذشته بر تعداد این دستگاه افزوده شده که در نوع خود جالب توجه است. این دستگاه ها شامل هولولنز، سرفیس هاب، لپ تاپ های سرفیس ، ایکس باکس و بسیاری دیگر می شود.

همچنین تمامی دستگاه های کامپیوتری مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 را هم دربرمی گیرد. اگر روند رشد همچنان خیره کننده باشد، تعداد دستگاه های ویندوز 10 تا اوایل 2020 به 1 میلیارد هم می رسد.

در مارس امسال بوده که مایکروسافت تعداد را 800 میلیون اعلام کرد و حال با گذشته نزدیک به شش ماه افزایش 100 میلیونی داشته است. ویندوز 10 نخستین بار سال 2015 راه اندازی شد و مایکروسافت تصور می کرد در سال نخست به رقم بالایی دست پیدا می کند.

در هر صورت انتظار افزایش بسیار قابل توجهی را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟