اخبار لوازم خانگی

عرضه ماشین‌لباسشویی ال‌جی با هوش‌مصنوعی و موتور Direct Drive

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive خبر داد. این ماشین لباسشویی های در جلو هوشمند افزایش رفاه کاربران خود را به همراه دارند.

این ماشین لباسشویی های ال جی با طرح نوآورانه به هوش مصنوعی ThinQ مجهز شده‌اند و از موتورهای Direct Drive مبتکرانه ال جی بهره می‌برند.

با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید AI DD، ماشین لباسشویی‌های جدید قادرند با اندازه‌ گیری وزن و تشخیص خصوصیات پارچه، علاوه بر شستشویی ملایم و بی‌ضرر، شستشویی سریع‌ تر و بهتر را به ارمغان آورده و ماندگاری و طول عمر لباس‌ها را نیز افزایش دهند.

تکنولوژی TurboWash 360 ال جی بدون قربانی کردن تمیزی لباس‌ها، سیکل شستشوی کوتاه ‌تر و آسان ‌تری را فراهم می‌آورد. با این شیوه هر سیکل شستشوی کامل لباس فقط ۳۹ دقیقه طول می‌کشد.

همچنین قابلیت اسپری چندگانه سه ‌بعدی با شلیک جریان آب در ۴ مسیر مختلف و تامین پوشش بیشتر منطقه نبرد با لکه‌ها، به تمیزی بهتر لباس در زمان کمتر کمک شایانی می‌کند.

ماشین لباسشویی های 7.5، 8 و 9 کیلوگرمی سری 5 ال جی با قیمت 839 دلار، 8 و 9 کیلوگرمی سری 7 با قیمت 1139 دلار و 8 و 9 کیلوگرمی سری 9 با قیمت 1131 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟