فناوری

نحوه رفع مشکل گوشی‌های غیرقانونی رجیستری شده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی گفت: دارندگان گوشی که ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی گفت: دارندگان گوشی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور به وزارت صنعت مراجعه کنند.

مهدی محبی درباره آخرین وضعیت ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه که غیرقانونی رجیستری شدند، اظهار کرد: پیامکی برای دارندگان این گوشی‌ها ارسال شده تا مشخص شود، این گوشی‌ها توسط خود افرد وارد شده یا توسط برخی افراد به صورت غیرقانونی رجیستر و وارد شده است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی با بیان اینکه سامانه رجیستری ورود این ۳۰ هزار گوشی را تخلف می‌داند افزود: دارندگان گوشی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور خرید به آدرس بلوار کشاورز خیابان نادری ساختمان وزارت صنعت مراجعه کنند.

وی گفت: سامانه همتا اعلام کرده از پاسپورت برخی افراد برای واردات سوء استفاده شده و به دلیل اینکه شاکی خصوصی داشته برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

محبی با بیان اینکه جلساتی در این زمینه برگزار شده تا این موضوع تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: برخی گوشی‌ها که تخلف در ثبت غیرقانونی رجیستری ثابت شده، گوشی تلفن همراه آن‌ها قطع شده است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی تصریح کرد: احتمال اینکه گروهی سازماندهی شده برای رجیستری غیرقانونی اقدام کرده باشند وجود دارد البته متولیان می‌توانستند اقدام بهتری در این باره انجام دهند.

وی گفت: پیشنهاد اتحادیه به واحد‌های صنفی و مصرف کنندگان این است که گوشی‌ها را از شرکت‌های رسمی و دارای گارانتی خرید کنند.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم تا مشکل در این باره برطرف شود./میزان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟