تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل 43XT725
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با قابلیت صدای حرفه ای Pure sound وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون هوشمند خود را در جشنواره فروش ” طوفان قیمت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون هوشمند خود را در جشنواره فروش ” طوفان قیمت “ روانه بازار کرد.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل 43XT725

جدیدترین محصول تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل 43XT725 در جشنواره ” طوفان قیمت” ، وارد بازار می شود . این تلویزیون 43 اینچی با اینکه از محصولات میان رده برند ایکس ویژن محسوب میشود ، از امکانات قابل توجهی برخوردار است . سیستم صوتی پرقدرت و حرفه‌ای Pure sound به همراه دو اسپیکر 15 واتی در جلوی تلویزیون ، تجربه ای متفاوت از شنیدن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این ویژگی به خصوص برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای فیلم های مهیج هستند، بسیار جذاب است.

امروزه تلویزیون‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده که دلیل آن امکان نصب اپلیکیشن‌های کاربردی ، تماشای آنلاین فیلم و سریال و جست و جو در اینترنت است .

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با مدل 43XT725

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 مجهز به سیستم عامل اندروید 7 و پردازشگر 4 هسته‌ای است که در میان رقبا کم نظیر بوده و هر آنچه کاربران از تلویزیون هوشمند می‌خواهند در اختیار آنها می‌گذارد. وضوح تصویر در این تلویزیون هوشمند FULL HD ( 1920×1080 p) بوده و پنل IPS آن باعث می‌شود بینننده از تمام زوایا تصویری شفاف و بدون تیرگی تماشا کند .

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 در جشنواره ” طوفان قیمت ” با قیمت استثنایی 3،199،000 تومان با گارانتی 2 ساله مادیران به فروش می‌رسد. همچنین کارت اشتراک رایگان فیلیمو به همراه این تلویزیون ارائه می شود که امکان تماشای هزاران فیلم و سریال متنوع را برای خریداران این محصول فراهم می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت مادیران به نشانی www.xvision.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟