تلویزیون
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون قاچاق روشن نشد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر تلویزیون، لباس و بلوریجات ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر تلویزیون، لباس و بلوریجات قاچاق در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی، اظهار کرد: در روزهای اخیر سه محموله کالای قاچاق در ابهر کشف و ضبط شده که یکی از این محموله‌ها مربوط به 15 دستگاه تلوزیون LCD بود که از یک دستگاه سمند کشف شد.

این مسئول ادامه داد: پرونده این تلویزیون‌های قاچاق مختومه شده و بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه ‌بر پرداخت 370 میلیون ریال وجه نقد به حساب دولت، به ضبط کالا و خودرو به نفع دولت محکوم شده است.

وی از کشف لباس قاچاق خبر داد و افزود: از یک دستگاه خودروی سمند 2195 ثوب انواع لباس به ارزش یک میلیارد و 160 میلیون ریال کشف شده که قاچاق بودن کالا محرز بوده و راننده خودرو پس از اینکه متوجه شد نمی‌تواند کالا را انتقال دهد خودروی حامل لباس قاچاق را رها کرده است.

ممیزی با اشاره به کشف و ضبط بلوریجات در ابهر، تصریح کرد: 11 هزار و 926 عدد انواع بلوریجات به ارزش یک میلیارد و 140 میلیون ریال از یک دستگاه تریلر کشف و ضبط شد و پرونده این کالا در شعب قاچاق کالا و ارز در حال پیگیری بوده و قاچاق بودن این کالا محرز شده است.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، یادآور شد: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟