اخبار لوازم خانگی

فیلم‌های اپل تی وی پلاس در سینما هم پخش می‌شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ماه ها قبل، اپل سرویس اختصاصی اشتراک کانال‌ های تلویزیون با عنوان اپل تی ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ماه ها قبل، اپل سرویس اختصاصی اشتراک کانال‌ های تلویزیون با عنوان اپل تی وی پلاس را معرفی کرد و قصد دارد مانند آمازون فیلم های برتر خود را ابتدا بر روی پرده سینما به نمایش بگذارد.

طبق یک گزارش، شرکت مذکور در نظر دارد فیلم های Hala، The Banker و The Elephant Queen را در سال جاری در سینما پخش کند. همچنین در بهار 2020 فیلم Rocks را به سالن های سینما ببرد.

اپل در مورد گزارش بالا اظهار نظری نکرده اما به گفته منابع، این فیلم ها قبل از حضور در اپل تی وی پلاس در سینماها به نمایش در می آیند.

قابل ذکر است، نتفلیکس نیز شروع به انتشار برخی از فیلم های خود در سینماها کرده است تا جوایز معتبری مانند اسکار را از آن خود کند.

اپل تی وی پلاس، این سرویس پخش آنلاین، دارای برنامه‌های تلویزیونی اورجینال و اختصاصی، فیلم، سریال و مستند خواهد بود. کاربران از طریق اپلیکیشن جدید اپل تی وی می‌ توانند به تمامی این محتواها دسترسی پیدا کنند.

اپل تی وی پلاس در 1 نوامبر با قیمت 5 دلار در ماه در بیش از 100 کشور جهان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟