لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ورود لوازم خانگی قاچاق با تریلی!

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی: متاسفانه امروز کالای لوازم خانگی قاچاق با کامیون و تریلی ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی: متاسفانه امروز کالای لوازم خانگی قاچاق با کامیون و تریلی وارد کشور می شود.

آقای سید مرتضی میری در ارتباط با رسانه ملی افزود: این در حالی است که کالا های مزبور در گذشته بیشتر بصورت کوله بری و ته لنجی وارد می شد.
وی اضافه کرد: متاسفانه با ممنوعیت ورود کالای ساخته شده خانگی به کشور از خرداد سال گذشته، شدت قاچاق لوازم خانگی نیز بیشتر شده است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: ورود قاچاق به این شکل از دو حالت خارج نیست یا سازماندهی شده است یا دستگاه هایی پشت این قضیه هستند که قاچاقچیان به راحتی می توانند کالای قاچاق را به داخل حمل کنند.
وی افزود: عجین شدن تقلب و قاچاق از دیگر چالش های بازار لوازم خانگی کشور است.
آقای میری ادامه داد: قاچاقچیان برند های درجه سه و چهار کالای لوازم خانگی را به داخل حمل و با جایگزین کردن برند های اروپایی از طریق فضای مجازی با چندین برابر قیمت به مردم عرضه می کنند.
وی گفت: هیچ اتحادیه ای بالاخص لوازم خانگی نمی تواند جلوی سیل قاچاق را سد کند، اما توصیه موکد به مردم این است که بطورکلی از فضای مجازی و فروشگاه های فاقد جواز و پروانه کسب کالای لوازم خانگی خرید نکنند.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود: خرید از مراکز معتبر و مجاز موجب می شود در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوان مسئله را از طریق تعزیرات حکومتی، سامانه ۱۲۴ و همچنین اتحادیه دنبال کرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون کنترل و نظارت بر روی کالا های قاچاق در کشور وجود دارد، اما آنطوری که باید باشد نیست./صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟