اخبار لوازم خانگی

کالای لوازم خانگی قاچاق با کامیون و تریلی وارد کشور می‌شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، متاسفانه امروزکالای لوازم خانگی قاچاق با کامیون و تریلی وارد کشور می‌شود. «سید ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، متاسفانه امروزکالای لوازم خانگی قاچاق با کامیون و تریلی وارد کشور می‌شود.
«سید مرتضی میری» افزود: این در حالیکه کالاهای مزبور در گذشته بیشتر بصورت کوله بری و ته لنجی وارد مملکت می شد.

وی اظهارداشت: متاسفانه با ممنوعیت ورود کالای ساخته شده خانگی به کشور از خرداد سال گذشته شدت قاچاق لوازم خانگی نیز بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: ورود قاچاق به این شکل از دو حالت خارج نیست یا سازماندهی شده است یا دستگاه هایی پشت این قضیه هستند که قاچاقچیان به راحتی می توانند کالای قاچاق را به داخل حمل کنند.

وی در ادامه افزود: عجین شدن تقلب و قاچاق از دیگر چالش های بازار لوازم خانگی کشور است.

میری اظهارداشت: قاچاقچیان برندهای درجه سه و چهار کالای لوازم خانگی را به داخل حمل و با جایگزین کردن برندهای اروپایی از طریق فضای مجازی با چندین برابر قیمت به مردم عرضه می کنند.

وی گفت: هیچ اتحادیه ای بالاخص لوازم خانگی نمی تواند جلوی سیل قاچاق را سد کند اما توصیه موکد به مردم اینکه بطورکلی از فضای مجازی و فروشگا ه های فاقد جواز و پروانه کسب کالای لوازم خانگی خرید نکنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود: خرید از مراکز معتبر و مجاز موجب می شود در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوان مسئله را از طریق تعزیرات حکومتی، سامانه ۱۲۴ و همچنین اتحادیه دنبال کرد.

وی در ادامه یادآورشد: هم اکنون کنترل و نظارت بر روی کالاهای قاچاق در کشور وجود دارد اما آنطوری که باید نیست./رادیو اقتصاد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟