آموزش

نکاتی برای مراقبت بهتر از ماشین لباسشویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در واقع نگهداری صحیح از این سری محصولات خانگی به افزایش طول عمر آن ها کمک می کند. در این مطلب قصد داریم تا از درست‌ترین روش های آموزش نگهداری از ماشین لباسشویی برای شما بنویسیم چرا که رعایت نکات ذیل می تواند عمر لباسشویی را زیاد کرده و به علاوه منجربه تمیزی بیشتر لباس هاشود.

آموزش نگهداری از ماشین لباسشویی کمک می کند تا شما به درست‌ترین روش ممکن از چنین کالای گرانی در خانه مراقبت کنید و البته که بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

نخستین موردی که بیش از سایر مشکلات ذهن کاربران را تحت تاثیر قرار داده، جلوگیری از کپک زدن لباسشویی است که توصیه می شود پس از اتمام کار شستشو و درآوردن لباس ها، درب و لاستیک و حتی مخزن را با حوله خشک کنید.

شستشوی ماهانه مخزن مایع و پودر لباسشویی دومین قدم برای نگهداری از ماشین لباسشویی است که بهتر است بعد از شستشو، مخزن را خشک کنید.

تخلیه پرز و آب اضافی از دریچه پایین لباسشویی نیز از جمله مواردی است که حداقل باید ماهی یک بار انجام شود. یکی از دیگر نکاتی که نباید فراموش شود، خارج کردن لباس های نم دار از لباسشویی است زیرا ماندن لباس های نم دار در لگن منجر به ایجاد بوی بد می شود.

وزن لباس ها در عملکرد ماشین لباسشویی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توجه کرد که لباس های ریخته شدن نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک باشد. ریختن مایع و یا پودر لباسشویی زیاد در مخزن لباسشویی می تواند عمر لباسشویی کاربران را کم کنند و توصیه می شود که به مقدار متناسب ریخته شود و در صورت امکان، از مایع به جای پودر استفاده شود.

قرار دادن لباس های زیر و جوراب در داخل کیسه مخصوص از خراب شدن لباسشویی و لباس جلوگیری می کند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه داخلی لباسشویی، بهتر است که لباس های دارای دکمه فلزی را پشت و رو کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟