اخبار لوازم خانگی

تحویل سریع محصولات الکترولوکس با رادارو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترولوکس از معرفی یک پلتفرم با عنوان رادارو (Radaro) به منظور اطلاع ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترولوکس از معرفی یک پلتفرم با عنوان رادارو (Radaro) به منظور اطلاع مشتریان از زمان دقیق تحویل محصول خبر داد.

همچنین این فناوری از یک رویکرد آگاهانه تر و پیشگیرانه تر در مورد سوالات مشتریان بهره می برد.

مدیرعملیات شرکت الکترولوکس در استرالیا گفت: رادارو ارتباط مشتری با تحویل محصول را آسان تر می کند. رانندگان تحویل محصولات با فناوری رادارو پاسخگو هستند. این پلتفرم به ما این امکان را می دهد تا با سرعت به مسائل پاسخ دهیم و مشتریان تمام روز نگران زمان تحویل محصول خود نیستند.

مدیر این شرکت ادامه داد: ما از زمان شروع به کار رادارو شاهد کاهش 25 درصدی در تحویل های ناکام بودیم. همچنین بررسی های مشتریان از 4.3 ستاره به طور میانگین به 4.7 ستاره جهش داشته است.

پیش از معرفی رادارو، رانندگان تحویل محصولات مرتبا هنگام رانندگی تماس تلفنی دریافت می کردند. در حالی که با رادارو اطلاعات در زمان واقعی به مشتریان ارسال می شود و حواس رانندگان الکترولوکس پرت نشده و منجر به تصادفات جبران ناپذیر نمی شود.

JB Hi-Fi، Good Guys و Miele و برخی دیگر از برندهای دیگر هستند که فناوری رادارو را پذیرفته اند.

فناوری رادارو از سال 2017 بنیانگذاری شده و به رانندگان تحویل محصولات و اطلاع مشتریان از زمان دقیق دریافت محصول کمک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟