نمایشگاه
اخبار لوازم خانگی

افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه دومین نمایشگاه کالا و ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه دومین نمایشگاه کالا و اولین نمایشگاه تخصصی خدمات و تجهیزات در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی فارس در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گفت: پیشروترین و برترین شرکت‌های این حوزه و ارایه دهندگان انواع محصولات و خدمات مرتبط در یک مکان در دسترس علاقه‌مندان و فعالان مرتبط با این عناوین قرار گرفتند تا با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان موجب رونق اقتصادی بیشتر شود.
سید محمود موسوی افزود: در بخش نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری ۶۷ شرکت در سالن حافظ با زمینه فعالیت انواع یخچال و فریزر، تلویزیون، لباسشویی، سینک و ظرف شویی، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، چرخ خیاطی و دستگاه‌های تصفیه آب به ارایه آخرین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
او بیان کرد: حدود ۳۰ درصد از مشارکت کنندگان لوازم خانگی را فعالان این عرصه در استان فارس تشکیل داده اند و ما بقی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، همدان، مازندران و اصفهان در این نمایشگاه حاضر شدند که برخی از این شرکت‌ها و تولید کنندگان به ارایه محصولات خود با تسهیلات بلند مدت می‌پردازند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس از اختصاص دو سالن سرو و بهار به نمایشگاه‌های تجهیزات فروشگاهی و تجهیزات هتل، رستوران و آشپزخانه‌های صنعتی به مساحت ۴ هزار متر مربع خبر داد.
قابل ذکر است، مراجعه کنندگان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می توانند تا روز جمعه ۱۹ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین الملی فارس مراجعه کنند./اخبار نمایشگاه ها

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟