کالای خواب
اخبار لوازم خانگی

تختی که می لرزد تا شما راحت بخوابید

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکان خوردن گهواره کودکان به خوابیدن سریع و راحت آنها کمک می کند و حالا فناوری، تکان ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکان خوردن گهواره کودکان به خوابیدن سریع و راحت آنها کمک می کند و حالا فناوری، تکان خوردن آرام تختخواب های بزرگ دونفره بزرگسالان را هم ممکن کرده است.

یک شرکت بلژیکی به نام آدیوا برای تسهیل ارتعاش آرام و ملایم تختخواب های دونفره چهار پایه خاص را جایگزین پایه های عادی تختخواب ها کرده که همگی با سیم به یک واحد مرکزی کنترل در مرکز تخت وصل می شوند. همچنین این سیم ها به دو حسگر حرکتی متصل می شوند که در دو طرف تخت قرار دارند.

وقتی فرد به تختخواب می رود، می تواند از یک اپلیکیشن خاص تلفن همراه یا دستیار صوتی الکسای آمازون برای فعال کردن ارتعاش تختخواب ادیوا وان استفاده کند. با این کار چهار پایه تخت مذکور به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و تختخواب مانند موج آب به آرامی به حرکت درمی آید.

بر اساس برنامه ریزی کاربر این ارتعاش می تواند برای تمام طول شب یا برای مدت زمانی مشخص ادامه یابد. حسگرهای حرکتی بعد از پی بردن به خوابیدن فرد جلوی تداوم ارتعاش را می گیرند. اما اگر فرد در طول شب بیدار شود و بیش از حد تکان بخورد ارتعاش دوباره آغاز می شود.

زمان دقیق عرضه این تختخواب در بازار مشخص نیست، اما قیمت آن برابر با ۳۰۷۷ دلار اعلام شده است./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟