فناوری

رونمایی اینستاگرام از حالت تاریک در اندروید و iOS

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر کاربران هم اکنون می ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر کاربران هم اکنون می توانند با بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید و iOS از حالت تاریک برخوردار شود. این ویژگی اجازه خواهد داد تا کاربر در هنگام شب و کار با شبکه شاهد سوزش چشم و آسیب رسیدن به آن نباشد.

این خبر را Adam Mosseri یکی از مدیران ارشد اینستاگرام اعلام کرد و افزود که قابلیت با بروزرسانی اپ اینستاگرام در اپ استور و گوگل پلی قابل دریافت است. حالت تاریک اینستاگرام را می توانید روی سیستم عامل iOS 13 و اندروید 10 تجربه کنید.

یک تجربه ناب که موجب خواهد شد شاهد آسیبی به چشم نباشید. این حالت پس زمینه برنامه را تیره یا همان سیاه خواهد کرد. این روزها حالت تاریک بسیار محبوبیت داشته و بیشتر کمپانی ها آن را در نرم افزار خود به کار گرفتند.

بنابراین عجیب نیست که یکی از پرکاربردترین اپ های شبکه اجتماعی با این قابلیت همراه شود. اگر صاحب حساب اینستاگرام هستید و نمی خواهید پس زمینه سفید داشته باشید، هم اکنون آن را بروزرسانی کنید.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟